18 Haziran 2015 Perşembe

MEB Dershane Öğretmenleri İçin Başvuru Duyurusu Yayınladı

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bugün yani 17 Haziran 2015 tarihinde, Dershane ve Etüt Merkezlerinde Görev Yapan Eğitim Personelinin Öğretmenliğe Ön Başvuru Duyurusu yayınlandı.
MEB İnsan Kaynakları genel müdürlüğü tarafından 81 İlin Valiliklerine, Dershane ve Etüt Merkezlerinde Görev Yapan Eğitim Personelinin Öğretmenliğe Ön Başvurusu hakkında yazı gönderildi.
MEB tarafından yayınlanan duyuruda, Dershaneler ile öğrenci etüt eğitim merkezlerinde görev yapan eğitim personelinin atanacakları öğretmen kadrolarının alanlar itibarıyla belirlenmesi amacıyla 22-24 Haziran 2015 tarihleri arasında ön başvuruların alınacağı belirtildi.
Öğretmenliğe ön başvurunun, elektronik ortamda http://ikgm.meb.gov.tr web adresinde açılacak link üzerinden 22-24 Haziran 2015 tarihleri arasında yapılacağı bildirildi.
Başvurularda, 5580 sayılı Kanun kapsamında faaliyet gösteren dershaneler ile öğrenci etüt eğitim merkezlerinde sigorta primi ödenmiş çalışma süresi, 1/1/2014 tarihi itibarıyla en az toplam altı yıl (2160 gün) olmak (Altı yılın hesabında yalnızca dershaneler ile öğrenci etüt eğitim merkezlerinde çalışılan sürelerin toplamı esas alınacak, bunun dışındaki hiçbir durum dikkate alınmayacaktır.) şartı aranacak.




Kaynak.mymemur.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder