Tüketicilerin bilgilendirilmesi ve ürün- tüketici etkileşiminin gerçekleşmesinde önemli rolü bulunan iletişim uygulamalarında doğru, açık ve anlaşılabilir bilgi aktarımı oldukça önemlidir. Pazarlama ilkeleri ve uygulamaları kapsamında iletişim uygulamaları ile işletmeler çok çeşitli kanallar aracılığıyla geniş tüketici kitlelerine ulaşabilmektedir.
BİLGİLENDİRME
1.İstek ve ihtiyaçları
yoğunlaştırmak
2.Farkındalık yaratmak
İKNA ETME
1.İstek ve ihtiyaçları yoğunlaştırmak
2. Farkındalık yaratmak
3.Duygulardan yararlanmak
4. Tercih oluşturmak
SATIN ALMA DAVRANIŞI
1. Deneme
2. Satın alma
DESTEKLEME
Satın alma kararlarını haklı gösterme
HATIRLATMA
Tekrar satın alımları sağlamak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder