1 Temmuz 2015 Çarşamba

Reklamda İletişim Süreci ve Tüketicinin Bilgilendirilmesi

Tüketicilerin bilgilendirilmesi ve ürün- tüketici etkileşiminin gerçekleşmesinde önemli rolü bulunan iletişim uygulamalarında doğru, açık ve anlaşılabilir bilgi aktarımı oldukça önemlidir. Pazarlama ilkeleri ve uygulamaları kapsamında iletişim uygulamaları ile işletmeler çok çeşitli kanallar aracılığıyla geniş tüketici kitlelerine ulaşabilmektedir.

BİLGİLENDİRME
1.İstek ve ihtiyaçları
yoğunlaştırmak
2.Farkındalık yaratmak

İKNA ETME

1.İstek ve ihtiyaçları yoğunlaştırmak

2. Farkındalık yaratmak
3.Duygulardan yararlanmak
4. Tercih oluşturmak

SATIN ALMA DAVRANIŞI

1. Deneme

2. Satın alma

DESTEKLEME

Satın alma kararlarını haklı gösterme

HATIRLATMA

Tekrar satın alımları sağlamak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder